Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Let me put on a show for you Daddy!

Av Katie Riot - 31 januari 2013 01:13

 

 

 

    Först vill vi tacka för alla mail! Hjärtat slits sönder av era historier och vi håller handen och skriker ikapp med er. Men det får aldrig stanna vid ett tyst skrik som en dämpar för att inte störa ordningen, för att inte skapa drama, för att inte vara orsaken till att en jobbig/pinsam situation kanske uppstår. Skrik högt, du har all rätt att skrika högt, ropa att sexismens fula tryne rör sig i rummet. Tillsammans är vi starka.


notyourpussycat peppar. planerar.hittar strategier för att kunna bedöma en aktörs eller motståndares förmåga och avsikt och  förutsäga dess nästa steg. kartlägger. organiserar oss. planlägger inför helgens performance. Let me put on a show for you Daddy!/notyourpussycat

 

uppdatering:

notyourpussycat vill tacka alla som kom till vårat performance! våra hjärtan är era!

 
 
Ingen bild

kaliber

31 januari 2013 01:31

nice pics!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katie Riot - 13 augusti 2013 02:46

We are back! Sorry för tystnaden och detta långa uppehåll från bloggen! Sommarens knallblåa, lätta/lata/slöa/luftiga dagar kastade sig liksom alldeles hejdlöst härligt i vår famn och vi bestämde oss för att ta det lite soft med bloggen. Men nu är...

Av Katie Riot - 19 mars 2013 18:09


Vad är en utekväll på stan? Den kan ju vara rolig, helt fantastisk, den kan ju vara alldeles alldeles fördjävlig.   Vi i notyourpussycat var ute och svängde lurviga ben och armhålor i lördags. På vårt frukostmöte igår berättade alla hur de hade...

Av Katie Riot - 11 mars 2013 19:10

Jag har jobbat på ett nytt jobb i en vecka. Det tar slut om några dagar. Jag pallar inte mer. Jag kommer att säga upp mig. Dessa rader är till dom: Ni ser mig när jag är ljudlös, när jag sitter tyst bredvid er, med ett sånt där ljuvligt leende...

Av Katie Riot - 9 mars 2013 16:48

                        Check out!   Kampen fortsätter även idag och alla dagar! /notyourpussycat ...

Av Katie Riot - 7 mars 2013 16:12


  KOM den 9 mars till Kungsträdgården i Sthlm! Vilket samhälle vill vi leva i? Vart fan är vi på väg? Vi måste organisera oss, vi måste samla ihop oss och stå enade mot detta vidriga samhälle som konstrueras framför näsan på oss. VI ses den ...

Presentation


notyourpussycat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards