Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

frågelådan-mail-snus

Av Katie Riot - 22 februari 2013 12:16

 


 

 

 

Solen skiner, vinet droppar, vi visade håriga armhålor på ett torg igår och fix och trixat med mail som trillat in i inboxen.. Inte alltid så jävla peppande mail, men vi hittade två fina lappar i en frågelåda som stärkte och värmde.

 

vi bockar, niger och bugar för den generösa presenten vi hittade i en av frågelådorna. Men vi vill påpeka att vi köper helst vårt eget snus.

/T.L notyourpussycat

 
 
Ingen bild

Tilda

22 februari 2013 12:32

AAHH, jag blir så förbannand att jag typ inte kan andas när jag läser dom två mailen., men jag gillart att ni publicerar det. Det får iaf mig att fortsätta, att tänka att det finns mer där ute att fajtas mot och förändra. Det måste vi komma ihåg. Har haft en lång diskussion med min pappa om dom två mailen. På något sätt är det skönt att prata med en man som typ är lika arg som jag.

 
Ingen bild

queerTia

22 februari 2013 12:51

I dessa tider av näthat ger jag er bara kärlek!

Katie Riot

18 mars 2013 17:56

Det tackar vi för kära QueerTia. Kärlek tillbaka till dig.

 
Ingen bild

Sanna

22 februari 2013 12:54

Oj, vilka mail ni får! JÄvlar vad mycket skit det finns där ute!

 
Ingen bild

omg

22 februari 2013 14:00

big shout out to you guys! Att läsa sådana mail måste få hjärtat att sjunka. Jag avskyr allt detta kvinnoförakt som finns ute i samhället. Vet inte om det ens är värt att svara på ett sådant mail, att ge dom publicitet. Finns så många som bara vill provocera.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katie Riot - 13 augusti 2013 02:46

We are back! Sorry för tystnaden och detta långa uppehåll från bloggen! Sommarens knallblåa, lätta/lata/slöa/luftiga dagar kastade sig liksom alldeles hejdlöst härligt i vår famn och vi bestämde oss för att ta det lite soft med bloggen. Men nu är...

Av Katie Riot - 19 mars 2013 18:09


Vad är en utekväll på stan? Den kan ju vara rolig, helt fantastisk, den kan ju vara alldeles alldeles fördjävlig.   Vi i notyourpussycat var ute och svängde lurviga ben och armhålor i lördags. På vårt frukostmöte igår berättade alla hur de hade...

Av Katie Riot - 11 mars 2013 19:10

Jag har jobbat på ett nytt jobb i en vecka. Det tar slut om några dagar. Jag pallar inte mer. Jag kommer att säga upp mig. Dessa rader är till dom: Ni ser mig när jag är ljudlös, när jag sitter tyst bredvid er, med ett sånt där ljuvligt leende...

Av Katie Riot - 9 mars 2013 16:48

                        Check out!   Kampen fortsätter även idag och alla dagar! /notyourpussycat ...

Av Katie Riot - 7 mars 2013 16:12


  KOM den 9 mars till Kungsträdgården i Sthlm! Vilket samhälle vill vi leva i? Vart fan är vi på väg? Vi måste organisera oss, vi måste samla ihop oss och stå enade mot detta vidriga samhälle som konstrueras framför näsan på oss. VI ses den ...

Presentation


notyourpussycat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards